بارسلونا

ساخت وبلاگ
شب رویایی لیونل در بازی شماره ۲۰۰
"مسی" به یک قدمی "کریس" رسید

خبرگزاری فارس: مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا در بازی شماره ۲۰۰ خود ۴ گل به ثمر رساند تا در یک قدمی همتای پرتغالی خود قرار بگیرد.

خبرگزاری فارس:

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی مقابل والنسیا ۴ گل به ثمر رساند تا با ۲۷ گل زده (۲ پنالتی) پشت سر کریستیانو رونالدو قرار بگیرد.

رونالدو با ۲۸ گل زده (۱۰ پنالتی) در صدر جدول گلزنان لالیگا اسپانیا ایستاده است.

شب گذشته لیونل مسی در حالی که ۲۴ سال و ۲۴۰ روز از عمرش می‌گذشت بازی شماره ۲۰۰ خود را تجربه کرد و این در حالی است که ژاوی هرناندز بازی شماره ۲۰۰ خود را در سن ۲۵ سال ۲۳۶ روزگی تجربه کرده بود.

۲۰۰ خود را در سن ۲۵ سال ۲۳۶ روزگی تجربه کرده بود.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 241 تاريخ : دوشنبه 1 اسفند 1390 ساعت: 21:40

رئیس باشگاه کاتالان درمورد گمانه زنی های اخیر راجع به پیکه و گواردیولا صحبت کرده است

Sandro Rosell, Pep Guardiola - Barcelona

ساندرو روسل، رئیس باشگاه بارسلونا به تکذیب خبر بازتاب یافته در تله مادرید پرداخت.تله مادرید اخیرا در گزارشی به این نکته اشاره کرده بود که گواردیولا از دست پیکه خسته شده است و نمی خواهد که پیکه در فصل آینده در تیم کاتالان بماند

اکنون رئیس باشگاه بارسا این خبر را تکذیب کرده و گفته:« این کاملا اشتباه است و یک تهمت و افتراست و صحت ندارد. تصمیمات ورزشی درمورد خرید یا فروش بازیکنان را پپ و آندونی سوبی سارتا، با هم می گیرند.»

طبق گزارش منتشره در روزنامه مارکا، روسل درانتقادی تند از تله مادرید گفت:« تاسف آور است که در دوره بحرانی که در آن به سر می بریم، بعضی ها خودشان را وقف این تهمتها می کنند. می توان این رفتارها را از سوی شبکه های تلویزیونی خصوصی درک کرد ولی نمی توانم درک کنم کانالهایی دولتی که از دولت پول می گیرند چنین رفتاری داشته باشند. اگر من درمادرید مالیات می دادم، نگران می شدم. شاید آنها می خواهند ما را به هم بریزند.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 204 تاريخ : سه شنبه 23 اسفند 1390 ساعت: 13:2

Sergio Busquets, Barcelona

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال، سرخیو بوسکتس، هافبک بارسا را به تمارض مداوم و تلاش برای کارت گرفتن حریف متهم کرد و اعلام کرد این ملی پوش اسپانیایی دچار ضعف وجدان است.

پیش از این هم سرخیو راموس، مدافع رئال، اتهام مشابهی به بوسکتس زده بود و ونگر معتقد است بوسکتس همیشه در تلاش است تا داوران را فریب بدهد.

سرمربی توپچی ها در گفتگو با یورو اسپورت گفت:" او بسیار باهوش است و می داند چطور به تیمش کمک کند. او از نظر تاکتیکی بسیار قوی است. او می داند چطور با پاس های سریع به بازی سرعت بدهد. اما او زیرک هم هست. او داوران را مجبور می کند تا به بازیکنان حریف کارت زرد بدهد.

او حتی زمانی که خودش مرتکب خطا می شود؛ طوری وانمود می کند که آسیب دیده است. او ضعف وجدانی دارد که در فوتبال بسیار به کار می آید. هوش او به تیم کمک زیادی می کند."

ونگر همچنین معتقد است توانایی بوسکتس در بازی هوایی ارزش زیادی برای تیم گواردیولا دارد.

" بارسا در ضربات آزاد نیاز زیادی به استفاده از قامت بلند او دارد زیرا آنها در ضربات آزاد بسیار آسیب پذیر هستند. او یکی از معدود بازیکنان بارساست که بلندتر از 1.80 متر است. به جز او، هیچ بازیکن دیگری نمی تواند در ضربات آزاد دفاع کند."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 259 تاريخ : سه شنبه 23 اسفند 1390 ساعت: 17:35

این بازیکن 27 ساله که روز دوشنبه جایزه بازی جوانمردانه بارسا در فصل 11-2010 را دریافت کرد، از باشگاه بارسا به خاطر همه موقعیت هایی که برایش فراهم کرد، تشکر کرد.

Andres Iniesta - Barcelona

آندری اینیستا، ستاره ملی پوش بارسا، تاکید کرد که به این باشگاه کاتالانی متهعد است و دوست دارد بعد از بازنشستگی به عنوان بازیکنی که به طور کامل وقف بارسا شده، به یاد آورده شود.

این بازیکن 27 ساله که روز دوشنبه جایزه بازی جوانمردانه بارسا در فصل 11-2010 را دریافت کرد، از باشگاه بارسا به خاطر همه موقعیت هایی که برایش فراهم کرد، تشکر کرد.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" دوست دارم بقیه در چند سال آینده من را همان طوری که الان هستم، ببینند. دوست دارم به عنوان بازیکنی که کاملا وقف بارسا شده، به یاد آورده شوم. من به خاطر همه چیزهایی که باشگاه به من داده، ممنون هستم. دوست ندارم به خاطر جام هایی که به دست آوردم، به یاد آورده شوم.بلکه ترجیح می دهم به خاطر شخصیتم در ذهن ها بمانم."

این هافبک ملی پوش سپس در مورد پپ گواردیولا صحبت کرد و بار دیگر اظهار امیدواری کرد که این مربی در نوکمپ بماند.

" امیدوارم زمان تمدید قرارداد او زودتر فرا برسد. همه دوست دارند او بماند. چیز بیشتری دراین مورد برای گفتن وجود ندارد."

بارسا هفته آینده در دیداری دشوار در سانچس پیس خوان، میهمان سویا خواهد بود.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 224 تاريخ : سه شنبه 23 اسفند 1390 ساعت: 20:24

این دو ستاره در سال های اخیر همواره به عنوان رقیب هم شناخته می شوند اما رونالدو اعلام کرد از گلزنی ستاره آرژانتینی مقابل لورکوزن خوشحال شده است.

Cristiano Ronaldo, Lionel Messi - Real Madrid, Barcelona

کریس رونالدو، ستاره رئال مادرید، اعلام کرد از اینکه مسی توانست در دیدار هفته گذشته مقابل لورکوزن در لیگ قهرمانان 5 گل به ثمر برساند و به اولین بازیکنی تبدیل شود که در یک دیدار از این رقابت پنج گل وارد دروازه حریف کرده، خوشحال شده است.

این دو ستاره در سال های اخیر بهترین بازیکنان دنیای فوتبال بوده اند و همواره به عنوان رقیب هم شناخته می شوند اما رونالدو اعلام کرد از گلزنی ستاره آرژانتینی خوشحال شده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" برای مسی خوشحالم. برای فوتبال خوشحالم."

او در پاسخ به این سوال که آیا می تواند در دیدار مقابل زسکا با این رکورد مسی برابری کند، گفت:" مطمئن نیستم بتوانم در یک دیدار 5 گل به ثمر برسانم. امیدارم بتوانم روزی این کار را انجام دهم."

رونالدو همچنین تاکید کرد که توجه زیادی به تشویق ها ندارد و تنها به خوب بازی کردن برای تیمش فکر می کند.

" نمی دانم اکنون محبوبیت بیشتری دارم یا نه اما چندان به این مسئله اهمیت نمی دهم. من همان بازیکن سابق هستم با همه ضعف ها و قوت ها. تنها به خودم و تیمم اهمیت می دهم. گلزنی برای من همه چیز نیست."

رونالدو که در سال 2009 به رئال پیوست، در 127 بازی برای رئال، 126 گل به ثمر رساند.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 238 تاريخ : سه شنبه 23 اسفند 1390 ساعت: 23:4

مهاجم ارژانتینی بیشتر به خاطر گلزنی مشهوراست ، اما مهار خارق العاده توپ او در درون دروازه باعث شده تا همه انگشت به دهان بمانند

Leo Messi - Barcelona

لیونل مسی در طول هفته گذشته، هفت گل به ثمر رساند و 5 بار دروازه بایرلورکوزن را باز کرد و دو گل را وارد دروازه راسینگ سانتاندر نمود تا نامش در صدر اخبار رسانه های خبری قرار بگیرد.

آخرین گلی که او به راسینگ زد، پنجاهمین گل فصل مسی بود و این ستاره آرژانتینی الان تنها 5 گل دیگر با رکورد برترین گلزن تاریخ بارسلونا، سسار رودریگس که 230 گل برای تیم کاتالان به ثمر رسانده فاصله دارد

همه ما مسی را با گلزنی می شناسیم ولی دارنده توپ طلا گهگداری هم در داخل دروازه قرار می گیرد و گویا دروازه بانی اش چندان هم بد نیست

در جلسه تمرینی روز 2شنبه بارسلونا مسی 24 ساله درون دروازه قرار گرفت و کارلس پویول، هم تیمی مسی، تصویر یکی از مهارهای مسی درون دروازه را در فیس بوک قرار داده و زیر آن نوشته:« من همه چیز را دیده ام. این پدیده ریزه میزه، حتی به عنوان یک دروازه بان هم می درخشد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 233 تاريخ : چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت: 12:45

ستاره آرژانتینی آبی ها اناری ها چند روز قبل اعلام کرده بود که گواردیولا برای بارسا اهمیت بیشتری از او دارد

Xavi Heandez - Barcelona

ژاوی، هافبک خلاق بارسا، معتقد است پپ گواردیولا و لیونل مسی برای باشگاه کاتالانی به یک اندازه اهمیت دارند.

ستاره آرژانتینی آبی ها اناری ها چند روز قبل اعلام کرده بود که گواردیولا برای بارسا اهمیت بیشتری از او دارد اما ملی پوش باتجربه اسپانیایی معتقد است نمی توان از بین این دو دست به انتخاب زد زیرا اهمیت هر دو به یک اندازه است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" مسی و گواردیولا برای بارسا بسیار مهم هستند. چرا باید از بین آنها یکی را انتخاب کنم در حالی که هر دو برای سال ها در بارسا خواهند ماند.

گواردیولا به عنوان مربی چیزهای زیادی به ما دارد؛ هم به باشگاه و هم به بازیکنان در حالی که مسی در زمین سرنوشت بازی ها را رقم می زند."

مسی در رقابت های این فصل نمایش های بسیار درخشانی داشته و 50 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 230 تاريخ : چهارشنبه 24 اسفند 1390 ساعت: 19:54

عکس پیراهن های خانگی بارسا چند هفته قبل در اینترنت منتشر شده بود

Camisetas Barcelona 2012/2013
-

چند هفته بعد از اینکه عکس های پیراهن های خانگی بارسا در فصل آینده در فضای مجازی منتشر شد، یک عکس از پیراهن های دوم این باشگاه در فصل آینده به توئیتر راه پیدا کرد.

پیراهن های راه راه آبی و اناری بارسا برای فصل آینده متفاوت از چند فصل اخیر به شکل یک راه ضخیم قرمز که در دو طرف آن راه های آبی دیده می شود، در آمده است. این طرح با انتقاد هواداران بارسا روبرو شد.

اما پیراهن های دوم بارسا در فصل بعد می تواند جنجال ساز تر شود. این پیراهن ها نارنجی رنگ است و شماره های زرد روی آن دیده می شود.

باید دید واکنش هواداران بارسا نسبت به این پیراهن ها چه خواهد بود و آیا می تواند تغییری در تصمیم مدیران باشگاه ایجاد کند یا خیر.




http://u.goal.com/173300/173397hp2.jpg
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 232 تاريخ : پنجشنبه 25 اسفند 1390 ساعت: 23:2

ژاوی معتقد است که در خارج از اسپانیا، بیشتر قدر بارسا را می دانند

Xavi Heandez - Barcelona
Xavi Heandez - Barcelona

سایت گل-چابی ارناندس ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا در گفتگوی ویژه ای به جنجالهای اخیر درمورد آینده گواردیوالا با بارسا پرداخته و درمورد تیمش صحبت کرده.متن این گفتگو را دراینجا مطالعه کنید

آماروارقام بارسا دربازیهای خارج ازخانه بهترشده. الان زمان مناسبی برای رویارویی با سویادرخارج از خانه است؟

اوضاعمان خوب است. جوخوبی داریم ولی می دانیم که کارسختی را پیش رو داریم.بازی خوبی خواهد بود،چون سویا توپ را دراختیار می گیرد

توهم مثل مسی معتقدی که بیش از حد درمورد داوری ها صحبت می شود؟


ما نمی خواهیم درمورد داوران صحبت کنیم.ما ازخودمان انتقاد می کنیم و معتقدیم که اگر بارئال 10 امتیاز فاصله داریم به این خاطراست که به اندازه سالهای قبل، اوضاع را خوب پیش نبرده ایم

دربارسا به چه کسی بیشتر نیاز است؟ گواردیولا یامسی؟

چراباید انتخاب کنم؟هردوی آنها دربارسا هستندومی توانیم از حضور هردویشان لذت ببریم.چه بهتر

روزی که چابی ازفوتبال خداحافظی کند،روز دراماتیکی برای بارسا خواهدبود؟

نه(می خندد).روزی که از فوتبال بروم، روز دراماتیکی نخواهد بود؛چون تیم پایه ای بارسا فوق العاده است

فکرمی کنی گواردیولا تمدید می کند؟

اوحالش خوب است و راضی است.البته تصمیم،تصمیم اوست وفقط به خودش بستگی دارد

بااو صحبت نکرده ای؟

نه.این تصمیم شخصی اوست

تیمتان آماده پاسخ «نه» گواردیولا هست؟

نه.مامی خواهیم که او برای سالیان سال بماند.بارساتیم پرتوقعی است و کار کردن دراینجا سخت است.همه ما می خواهیم که او بماندوامیدواریم که اینطور شود

چرا آماده شنیدن «نه» نیستید؟

چون پپ لیدررختکن ماست.او به تیم نظم می دهدو این اوست که همیشه ما رابه سمت پیروزی هل می دهدو مارا مبدل به تیمی با روحیه پیروزی طلبانه کرده.تمام آنچه درزمین می بینید، نتیجه تلاشهای تاکتیکی، روانی و...اوست.

نظرت درمورد کل کل های مورینیوو گواردیولا چیست؟

این صحبتهایی بین آنهاست.پپ باهوش است ومی داند که درهرلحظه چه باید بگوید

اگرمورینیو دررئال بماند، بارسایی ها ازاین موضوع خوششان می آید؟

می خواهم پپ بماند؛هرکاری که مورینیو می کند،بدون آنکه به کسی بی احترامی کرده باشم،برایم اهمیت خیلی کمی دارد.مربی رئال نه به ما انگیزه می دهدونه مارابی انگیزه می کند.ما به کار خودمان فکر می کنیم

روزجمعه قرعه کشی مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا انجام می شود.ازکدام حریفان باید اجتناب کرد

بایدببینیم که چه خواهدشد.برایم فرقی ندارد.ازهرحریفی استقبال می کنم.رئال؟ تنها آنهانیستند.تیمهای دیگری هم هستند که باید به آنها احترام گذاشت

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 189 تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390 ساعت: 16:32

گواردیولا که از مدت ها پیش یکی از طرفداران بیلساست، از دستاورد بیلبائو با هدایت این مربی آرژانتینی چندان تعجب نکرده است.

Marcelo Bielsa, Athletic Bilbao

پپ گواردیولا، سرمربی بارسا، مارسلو بیلسا را بهترین مربی دنیا نامید و معتقد است صعود بیلبائو به یک چهارم نهایی لیگ اروپا با عبور از منچستریونایتد، حاصل بازی خوب این تیم بوده است.

شاگردان بیلسا شب گذشته موفق شدند با نتیجه 2-1 منچستریونایتد را شکست دهند و با پیروزی 5-3 در مجموع دو دیدار، راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا شوند.

گواردیولا که از مدت ها پیش یکی از طرفداران بیلساست، از دستاورد بیلبائو با هدایت این مربی آرژانتینی چندان تعجب نکرده است.

او در گفتگو با خبرنگاران گفت:" بیلسا در حال حاضر بهترین مربی دنیاست. ما خوش شانس هستیم که او در لا لیگا کار می کند و ما می توانیم از او چیزهای زیادی یاد بگیریم.


صعود بیلبائو به یک چهارم نهایی لیگ اروپا حاصل بازی خوب آنهاست."

بارسا و بیلبائو باید در دیدار فینال کوپا دل مقابل هم قرار بگیرند و گواردیولا این دیدار مطمئنا فوق العاده خواهد شد.

گواردیولا هنوز قراردادش را با بارسا تمدید نکرده و شایعات زیادی در مورد آینده او به گوش می رسد. سرمربی آبی و اناری ها تایید کرد از اینکه بازیکنانش مجبور هستند در مورد تمدید قرارداد او به خبرنگاران پاسخ دهند، ناراحت است.

" تایید می کنم که کمی احساس شرمندگی می کنم از اینکه بازیکنانم همیشه من را ستایش می کنند و از من می خواهند قراردادم را تمدید کنم.

مسی گفته که من برای بارسا مهم تر از او هستم؟ فراموش نکنیم که همه می خواهند بازی مسی را ببینند نه بازی من را."

اخیرا شایعاتی در مورد توافق شفاهی بارسا و گواردیولا برای تمدید قرارداد منتشر شد اما او این موضوع را رد کرد.

" نه، من پاسخی به باشگاه ندادم."

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 230 تاريخ : جمعه 26 اسفند 1390 ساعت: 23:46

رافائل ماته سانس رئیس بخش پیوند اعضای اسپانیا در گفتگو با نشریه مارکا اعلام کرد بعد از این عمل، بازی کردن برای آبیدال بسیار مشکل خواهد شد.

Eric Abidal - Barcelona

رئیس بخش پیوند اعضای اسپانیا اعلام کرد اریک آبیدال، مدافع فرانسوی بارسا، بعد از انجام عمل پیوند کبد برای بازگشت به میادین مشکل خواهد داشت.

این مدافع 32 ساله که سال گذشته نیز برای خارج کردن تومور کبدی، تحت عمل جراحی قرار گرفت، در چند هفته آینده برای انجام پیوند کبد زیر تیغ جراحان خواهد رفت.

رافائل ماته سانس در گفتگو با نشریه مارکا اعلام کرد بعد از این عمل، بازی کردن برای آبیدال بسیار مشکل خواهد شد.

" واضح است که همه چیز خوب پیش خواهد رفت و او می تواند در بالاترین سطح بازی کند اما فوتبال یک ورزش پر برخورد است و یکی از مسائلی که بعد از عمل جراحی پیوند کبد باید در نظر گرفت، اجتناب از برخورد های شدید فیزیکی و صدمه دیدن است.

او باید برای ادامه زندگی اقدامات احتیاطی زیادی داشته باشد، از جمله اجتناب از برخوردهای فیزیکی در آن نقطه از بدن. او باید مرتبا تحت مراقبت های پزشک و معاینات مداوم باشد."

این پزشک سرشناس معتقد است به دلیل آمادگی بدنی آبیدال، او مشکلی از نظر پس زدن بافت پیوندی ندارد.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 209 تاريخ : شنبه 27 اسفند 1390 ساعت: 10:21

باسورا ماه گذشته به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد و به دلیل همین عارضه روز گذشته درگذشت.

Camp Nou (Getty Images)

باشگاه بارسلونا اعلام کرد استانیسلائو باسورا، اسطوره این باشگاه، روز گذشته در لاس پالماس در جزایر قناری درگذشت.

باسورا ماه گذشته به دلیل حمله قلبی در بیمارستان بستری شد و به دلیل همین عارضه روز گذشته درگذشت.

باسورا بین سال های 1946 تا 1958 برای بارسا به میدان رفت و در 373 دیدار، 153 بار برای آبی و اناری ها گلزنی کرد. او در این سال ها چهار بار قهرمان لالیگا، دو بار قهرمان لاتین کاپ و چهار بار قهرمان جام حذفی اسپانیا شد.

او در دیدار دوستانه اسپانیا- فرانسه که در کولومبس، حوالی پاریس، برگزار شد، هت تریک کرد و به همین دلیل به او لقب هیولای کولومبس داده بودند.

او در جام جهانی 1950 برزیل نیز برای اسپانیا به میدان رفت و در این رقابت ها که اسپانیا در آن چهارم شد، 4 گل به ثمر رساند.
بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 252 تاريخ : شنبه 27 اسفند 1390 ساعت: 18:25

روز پنج شنبه باشگاه بارسلونا اعلام کرد که این مدافع فرانسوی که سال گذشته برای خارج کردن تومور از کبدش تحت عمل جراحی قرار گرفت، نیاز به عمل پیوند کبد دارد.

Eric Abidal - Barcelona

یکی از دوستان دوران کودکی آبیدال قرار است به عنوان دهنده عضو در جراحی پیش روی پیوند کبد به کمک به این ستاره فرانسوی بیاید.

روز پنج شنبه باشگاه بارسلونا اعلام کرد که این مدافع فرانسوی که سال گذشته برای خارج کردن تومور از کبدش تحت عمل جراحی قرار گرفت، نیاز به عمل پیوند کبد دارد.

به گزارش رسانه های اسپانیایی، اکنون یکی از دوستان دوران کودکی آبیدال که گروه خونی مشابهی با او دارد، حاضر شده که در این عمل به کمک او بیاید.

البته گفته می شود حتی اگر آبیدال این عمل را هم با موفقیت پشت سر بگذارد، تردیدهای زیادی در مورد بازگشت او به میادین وجود خواهد داشت.

آبیدال که 61 بازی ملی در کارنامه دارد، سال گذشته بعد از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت بعد از عمل، در فینال چمپیونزلیگ مقابل منچستریونایتد به میدان رفت.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 228 تاريخ : شنبه 27 اسفند 1390 ساعت: 20:49

دیدار شنبه شب بارسا پیغام روشنی برای ستاره فرانسوی داشت

Leo Messi, José Antonio Reyes, Sevilla - Barcelona

بازیکنان دو تیم بارسلونا و سویا قبل از آغاز دیدار این دو تیم در روز شنبه و در ورزشگاه سانچس پیسخوان با پیراهنهای حمایتی از آبیدال عکسی درزمین مسابقه حاضر شده و عکسی را به یادگار گرفتند

ستاره فرانسوی بارسا که روز 17 مارس سال 2011 به خاطر درمان تومور کبدی زیر تیغ جراحی رفته بود اکنون باید عمل پیوند کبد انجام دهد. روی پیراهن بازیکنان بارسلونا نوشته شده بود:« آبی برای قهرمانی برمی گردی.» و بازیکنان سویا هم با این شعار برروی پیراهنشان « زنده باد آبیدال» حمایتشان را از این بازیکن فرانسوی نشان دادند.

[foto de la noticia]

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 216 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت: 11:28


بقیه تو ادامه مطلب...

EXrozblog.comEX





بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 232 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت: 11:30

آبی اناری ها نتوانستند بعد از اتمام بازی از اتوبوس باشگاه شان استفاده کنند.

Mix Sevilla vs Barcelona

قرار بود تا بعد از اتمام دیدار دو تیم سویا و بارسلونا در ورزشگاه سانچس پیسخوان پپ گواردیولا و شاگردانش با اتوبوس متعلق به باشگاه کاتالان به بارسلونا بازگردند و ورزشگاه سانچس پیسخوان را با این اتوبوس ترک کنند

اما دراین میان اتفاقی رخ داد که ابی اناری ها را مجبور کرد تا با اتوبوس دیگری ورزشگاه سویا را ترک کنند. یکی از اعضای باشگاه بارسلونا کلید و سوئیچ اتوبوس را گم کرد و از همین رو این اتوبوس باشگاه بارسا موقتا در ورزشگاه سویا ماند و بازیکنان و اعضای کادر فنی بارسلونا مجبور شدند تا با اتوبوس دیگری از سانچس پیسخوان خارج شوند

FOTO: Twitter

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت: 12:54

سران باشگاه مادریدی هم آبیدال را فراموش نکرده اند



Éric Abidal

سران باشگاه رئال مادرید قصد دارند تا در جهت روحیه دادن به آبیدال کاری را انجام دهند

اریک ابیدال بازیکن فرانسوی بارسلوناباید به زودی عمل پیوند کبد انجام دهد و ژوزه مورینیو مربی پرتغالی رئال در صحبتهایی برای آبیدال عمری طولانی و پر از شادی ارزو کرده است

مورینیو در کنفرانس خبری اش قبل از بازی رئال مقابل مالاگا برنامه ای برای حمایت از آبیدال ترتیب دیده و رئالی ها در نظر دارند تا قبل از بازی امشبشان مقابل مالاگا در برنابئو به آبیدال روحیه دهند

مورینیو دراین باره گفت:« می دانیم که در این شرایط همه در کنار هم هستیم. می توانیم برنامه ای عمومی برای اعلام حمایت از بازیکنان داشته باشیم و بازیکنانم حمایتشان از آبیدال را اعلام کنند.این کار را قبل از بازی با مالاگا انجام خواهیم داد و در این شرایط سفید و آبی اناری مطرح نیست.»

مورینیو ادامه داد:« الان مهمترین نکه این است که یک بازیکن جوان زندگی خوب و موفقی داشته باشد. اقدامات ورزشی زیادی انجام شده. از انجام این حمایت احساس غرور می کنیم. آبیدال زندگی ای طولانی پیش رو دارد و این چیزی است که همه ما آرزو می کنیم.اگر او بتواند مجددا به میادین ورزشی بازگردد، همه ما خوشحال می شویم و اورا تشویق می کنیم ولی اگر مشکل او حاد و جدی باشد برایش آرزوی عمری طولانی و یک زندگی خوب را داریم.»

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 28 اسفند 1390 ساعت: 15:53

رئال یکشنبه شب و درسانتیاگو برنابئو با تساوی 1-1 مقابل مالاگا متوقف شد.

Muamba Get Well Soon, Real Madrid

بازیکنان رئال مادرید در جریان دیدار یکشنبه شبشان مقابل مالاگا با پیراهن های حمایتی برای شفای زودتر موامبا و روحیه دادن به اریک آبیدال به زمین مسابقه رفتند
برروی پیراهنهایی که رئالی ها برتن کرده بودند شعاری برای ابراز حمایت و روحیه دادن به آبیدال و موامبا نوشته شده بود. این دو شعار بدین ترتیب بود:« زنده باد آبیدال» و «زود خوب شو موامبا»

[foto de la noticia]

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 216 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت: 14:39

ستاره فرانسوی نیاز دارد تا عمل پیوند کبد انجام دهد ولی روز یکشنبه با هم تیمی هایش به تمرین پرداخت

Dani Alves - Abidal, Dancing, barcelona

بازگشت اریک آبیدال و ایبراهیم آفلای به تمرینات بارسلونا هیجان زیادی را به جلسه تمرینی این تیم به همراه آورد.این درحالی است که اریک آبیدال باید به زودی عمل جراحی پیوند کبد انجام دهند ولی روزیکشنبه برسرتمرینات بارسا حضور یافت

آفلای هم بعد از پارگی لیگامنت داخلی زانوی چپش در ماه سپتامبر برای چندین ماه از میادین ورزشی به دور بود. این مصدومیت درحالی گریبانگیر او شد که او به تازگی از بند مصدومیتی از ناحیه همسترینگ که در اردوی پیش فصل برایش ایجادشده بود رها شده بود

البته به نظر می رسد که به مدتی زمان نیاز است تا این ستاره هلندی بتواند به ترکیب بارسا بازگردد

از سوی دیگر آبیدال که در دیدار شنبه شب تیمش مقابل سویا که با برد 0-2 بارسا همراه بود، غیبت داشت در این جلسه تمرینی شرکت کرد

بارسلونا سه شنبه شب در رقابتهای لالیگا میزبان گرانادا خواهد بود.

بارسلونا...
ما را در سایت بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : اشکان fcbarcelona بازدید : 242 تاريخ : دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت: 14:40